Nákupné správanie spotrebiteľa je ovplyvnené brandom, ktorý musíte definovať vizuálom, dizajnom, logom alebo príbehom vašej značky. Na obale skutočne záleží. Posledný faktor, ktorý vám môže pomôcť dosiahnuť úspech, je efektívne cielená reklama.
Začnite na sociálnych sieťach
Veľmi účinným nástrojom dnešnej doby sú aj sociálne siete. To by mal byť základ, samozrejme o webovej stránke nehovoriac, tá je dnes už úplnou samozrejmosťou. Tieto reklamné nástroje dokážu priamo zacieliť na určenú skupinu a ponúknuť reklamu len tým zákazníkom, ktorých váš produkt alebo služba skutočne zaujíma. Nezabudnite si vo vašom rozpočte vopred vyčleniť finančné prostriedky na tento nástroj a pamätajte – na začiatku je niekedy menej viac.
Referencie zákazníkov sú nutné
Najlacnejšia reklama je tá, ktorú vám robí spokojný zákazník zadarmo vo forme referencií. Vzťah so zákazníkom by nemal skončiť len predajom produktu. Mali by ste ponúkať kvalitný zákaznícky servis a zaujímať sa o spokojnosť s výrobkami alebo službami.
Pamätajte, vo svete platí pravidlo 80/20. V tomto prípade 80 % tržieb tvorí 20 % stálych zákazníkov. Preto je veľmi dôležité dať im vedieť, že ste si toho vedomí, a že sú u vás vždy vítaní, nielen vtedy, keď si niečo aj reálne kúpia.
Foto: ilustračné
Mohlo by vás zaujímať
Ako a kedy je potrebné použiť odstraňovač hrdze
Podnikanie na materskej – dá sa to? A čo sú najúspešnejšie odvetvia, v ktorých matky podnikajú?
Koľko stojí e-shop? Alebo s akými nákladmi rátať a čomu sa vyhnúť