Koronakríza zasiahla celý podnikateľský sektor a nezávisle od toho, v čom podnikateľ podniká, tento rok pocítil výrazné straty. Ak ale potrebujete zvýšiť povedomie o vašej značke, musíte vyskúšať viacero spôsobov. Nie vždy sa to podarí hneď, avšak ak si vyberiete správny spôsob, výsledok príde.
Čo by teda mohlo pomôcť zvýšiť povedomie o vašej značke?
Zľavový kupón
Ak chcete zvýšiť povedomie o vašej značke, odporúčame vám ponúkať novým, ale aj stálym zákazníkom zľavové kupóny. Zľavový kupón samozrejme s časovým obmedzením ponúknite všetkým, ktorí sa u vás rozhodnú nakupovať, nezávisle od toho, či sú na vašom eshope prvýkrát, alebo navštevujú váš eshop pravidelne.
Môžete skúsiť spoluprácu s blogermi (záleží od toho, v čom podnikáte), alebo môžete využiť na propagáciu zľavového kupónu práve sociálne siete, napríklad Facebook, či Instagram.
Propagačné materiály, brožúra
Aj keď sa hovorí, že tlačená forma reklamy už dávno nemá takú moc, opak je pravdou. Ak sa teda zameriavate len na online reklamu, nezabúdajte pritom aj na tlačenú reklamu. Ak potrebujete zvýšiť povedomie o vašej značke, ak plánujete ísť na výstavu, či iné eventy, spravte si propagačné materiály, brožúry, ktoré potom rozdávajte tým, ktorí sa pri vás pristavia.
Ak ale teraz neplánujete účasť na žiadnom evente, dávajte tieto propagačné materiály u vás vo firme, poprípade ich rozdávajte v uliciach.
Pri výrobe týchto propagačných materiálov, brožúr zapojte do procesu výroby aj novučičký rezací ploter. Jedná sa o nástroj na orezávanie tlačenej reklamy.
Darček k nákupu
Zvýšiť povedomie o vašej značke môže okrem zľavového kupónu a propagačných materiálov aj darček v podobe darčekového predmetu. Môže sa jednať o tričká, kľúčenky, tašky, či napríklad o USB kľúče. Výber darčeku treba prispôsobiť tomu, v čom podnikáte.
Ak ale plánujete dávať svojim klientom darčeky, potom pravdepodobne využijete vo firme aj termolis na potlač. Je to praktická pomôcka na výrobu reklamných predmetov, ale aj darčekov.
Text: PR
Mohlo by vás zaujímať
Ako a kedy je potrebné použiť odstraňovač hrdze
Koľko stojí e-shop? Alebo s akými nákladmi rátať a čomu sa vyhnúť
Začíname s marketingom: Sociálne siete a referencie zákazníkov